Transport, livrare si retur

Transportul in Romania este GRATUIT in limita localitatilor care nu presupun kilometri suplimentari si se face prin curier rapid. In cazul kilometrilor suplimentari, costul expeditiei (tur si/sau retur) este suportat integral de Cumparator. Coletul cu produsele comandate va ajunge la destinatie in 24-48 de ore de la plasarea comenzii. Transportul este realizat in deplina siguranta, curierul preia coletul si il livreaza la destinatie in cele mai bune conditii.

Pentru a verifica stadiul livrarii, puteti sa ii verificati statusul online, accesand link-ul din emailul de confirmare a expeditiei. 

Orice comandă primită până in ora 13:00 va fi trimisă în aceeaşi zi, comenzile plasate dupa ora 13.00 vor fi expediate in ziua urmatoare.

CONDIȚII DE RETUR

Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezinta urme de purtare, spalare.

Pentru returnarea articolului, acesta trebuie sa fie insotit de etichete, actele insotitoare si de sigiliul intact. Lenjeria intimă, costumele de baie, dresuri damă și pijamalele sunt singurele articole care nu pot fi schimbate/returnate, din motive de igienă. Orice retur care nu respectă Termenii și condițiile Antéa va fi refuzat.

În cazul în care nu sunteti multumit de produsul achiztionat, il puteti returna la adresa Str Magnoliei nr 33, Pantelimon, Ilfov (depozit) în termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii coletului.

Dacă produsele returnate nu corespund condițiilor de mai sus ne rezervăm dreptul de a nu vă returna contravaloarea produselor, urmând să vă retrimitem coletul cu plata expediției la DESTINATAR.

Împachetati produsele, de preferat în ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, vă rugăm să le ambalați într-un mod asemănător, pentru a vă asigura că acestea nu sunt deteriorate în timpul transportului.

Echipa Antéa verifică exclusiv calitatea fiecărui articol, oferindu-ți, astfel, garanția că articolele comandate de pe Antéa.ro sunt într-o stare impecabilă. În cazul unei excepții, vă rugam să ne contactați în maxim 24H printr-un email la adresa comenzi@antea.ro, pentru a remedia aceasta neplăcere. Ne asumăm răspunderea și îți înlocuim articolul cu unul identic (model, mărime și culoare), suportând și taxele aferente transportului (tur, retur) după validarea sesizării.